Pasaulio čempionatas, Ispanija, 2015 metai (2015-10-10)

Pasaulio čempionatas, Ispanija, 2015 metai

Įžanga

12037661_1191538294196950_1820776489_o

2015 metų spalio 7-10 dienomis vyks septynioliktasis karpių žūklės pasaulio čempionatas. Karpininkai rinksis  Ispanijoje, prie Ebro upės, tiksliau užtvankos, kuri vadinasi  ,,Mequinenza Reservoir” (reservoir –tvenkinys). Ebro upė tarp žvejų labai populiari ir garsėja pasaulyje trofėjiniais šamais bei karpiais. Pasaulio čempionatas vyks prie Caspe miesto, būtent tose vietovėse upės srovės sulėtėja, o rudenį dėl mažo kritulių kiekio srovės iš viso neturėtų būti , bent jau taip prognozuoja varžybų organizatoriai.  Na ir dėl šamų prognozė tokia, kad tokiu metų laiku jų daug ten nepasitaikys.  Visi žinome, kad prognozės ir lieka tik prognozėmis, čia kaip ir rytojaus lietus – gal lis, o gal ir ne, o  žūklę prognozuoti visiškai niekam tikęs reikalas.

caspe

Visos dalyvaujančios pasaulio čempionate šalys turės po tris komandas, kurios  burtų keliu bus išdėstytos trijose skirtingose zonose. Kiekvienoje zonoje komandos varžysis dėl medalių  asmeninėje įskaitoje, kas daugiau prigaudys kilogramų tas ir pirmesnis. Bendras šalies rezultatas susideda iš pasiekimų asmeninėje įskaitoje, bet tada jau skaičiuojami ne kilogramai, o užimtos vietos zonose, kurios paverčiamos baudos taškais, I vieta zonoje – 1 baudos taškas, II vieta – 2 baudos taškai ir t.t.  Kuo aukštesnė vieta zonoje tuo mažiau baudos taškų.  Baudos taškai sumuojami iš visų trijų zonų ir taip gaunamas bendras valstybės rezultatas. Šalys prizininkės apdovanojamos net 11-kos medalių komplektais, nes būtent vienuolika rinktinės narių atstovauja kiekvienai valstybei.

Pasaulio čempionatui paruoštos meškeriojimo zonos prie Caspe miesto

MEQUINENZA RESERVOIR – CASPE

-FISHING ZONES-

zonos-caspe

Pasaulio čempionatas labai laukiamas renginys daugelio pasaulio karpininkų, nes kad  ten varžytis reikia praeiti ilgą kelią kiekvienos šalies vietinėje atrankoje. Pasaulio čempionate egzistuoja griežtos bei visiems vienodos varžybų taisyklės, nebūna jokių išimčių lyderiams ar rėmėjų komandoms.  Pagal FIPS (tarptautinė sportinės žūklės federacija, vienintelis oficialus sportinės žūklės pasaulio čempionato organizatorius) standartus ši organizacija negali turėti rėmėjų, gal ir blogai, bet dėl to niekas FIPS negali apkaltinti šališkumu ar bet kokia protekcija.  Šiame čempionate egzistuoja tik  valstybės, vardai, pavardės ir viskas, nėra jokių …aiwa, …imano ir panašiai.

Lietuvos karpininkų rinktinės bagažas su visa karpių žūklei skirta įranga link Ispanijos pajudės spalio 3 dieną, na o sekantį rytą lėktuvu į Madridą skris rinktinės nariai, po to seks mašinų nuoma ir 400 km. kelionė iki Caspe.   Spalio 5 dieną registruojamos komandos, spalio 6 d. atidarymas, o spalio 7 d. varžybų startas. Finišas spalio 10 d.

Lietuviai karpių žūklės pasaulio čempionate dalyvauja šeštą kartą, rezultatai vidutiniai, bendroje įskaitoje aukščiau 9 vietos nebuvome pakilę, asmeninėje įskaitoje pernai buvo užimta IV vieta. Stiebtis yra kur.

Apie pasaulio čempionato eigą informuosime čia ir FORUME

Ispanija, Caspe, atvykimas.

2015-10-05

Rinktinės autobusiukas su visais daiktais reikalingais žvejyboje buvo pakrautas Lietuvoje spalio 3 dieną vakare, o vietoje, Ispanijoje, jis jau buvo spalio 5 dieną ryte. Atrodo paprastai ir greitai, bet reikia atsižvelgti, kad krovinio daugiau kaip 1,5 tonos, o kilometrų 3000. Taigi vyrai kelionėje padirbėjo iš peties.

Likę 13 žmonių (rinktinė ir žiūrovai) skridome lėktuvu iki Madrido, po to su išnuomotomis mašinomis įveikėme 400 km. Iki Caspe miestelio. Atvykome anksti ryte apie 5 val. , todėl iškarto mūsų niekas nepriėmė į iš anksto užsakytą viešbutį, nes čia žmonės, kaip ir visi pietiečiai atsipalaidavę, niekur neskuba. Rinktinei teko lauke prasitrinti tris valandas kol prašvis, na o kai jau buvo šviesu planai susidėliojo patys. Visi vieningai nutarėme apžiūrėti varžybines zonas prie vandens telkinio. Tiesa pasakius mes net nelaukėme kol normaliai bus šviesu, dar prieblandoje buvome prie Ebro. Daug visokių minčių, beje ir labai skirtingų kilo pamačius paruoštus sektorius bei karpių šuolius. Mūsų prioritetai jau sudėlioti, tiksliau paruošti namų darbai dar Lietuvoje, todėl varžybose nebus daug korekcijų išskyrus tas, kai patys sportininkai esant reikalui šiek tiek nukryps nuo numatytos programos. Apie pačius sektorius kas liečia vandenį gal ir nieko blogo negalime pasakyti, bet vienas dalykas labai įstrigo. Daug sektorių abejose kraštinėse zonose yra nesaugūs krante, t.y.  traumų galimybė meškeriotojams būnant sektoriuose, kai neatsargiai esant kibimui sportininkas skubės atlikti kokius nors veiksmus, nes pačiame sektoriuje yra labai daug uolų, tiksliau didelių akmenų, kurie kaip negrubiai padaryti laiptai leidžiasi žemyn prie vandens. Visi viską pamatė, buvo perspėti elgtis atsargiai.

Apžiūrėję sektorius ir šiek tiek susipažinę su miesteliu, apsistojome Mar de Aragon viešbutyje. Po pietų užregistravome Lietuvos rinktinę varžyboms, tai tik formalumas, nes organizatoriai nori įsitikinti ar visos šalys atvyko.

Iki vakaro paskyrėme laisvą programą, todėl visi šiek tiek išsimėtėme. Vieni tūnojo kambariuose, kiti vaikščiojo po miestelį. Iš anksto sutarę susitikome su šalia miestelio jau penkerius metus gyvenančiu Tomu Kupriu, kuris puikiai bendrauja ispaniškai, jis mums pabuvo kaip gidas, ne tik papasakojo apie miestelį, bet ir palydėjo visur. Tiesa angliškai miestelyje susikalbėti neįmanoma, todėl Tomo pagalba buvo labai ženkli. Beje Tomas ir pats pažvejoja, o anksčiau šiose vietovėse meškeriodavo su Žilvinu Žitkumi, kuris čia kitiems žvejams padėdavo susigaudyti žūklės subtilybėse ir kurio patarimai mūsų rinktinei buvo labai reikalingi. Vardan tiesos reikėtų paminėti labai daug lietuvių, kurie padėjo surinkti daug informacijos apie žvejybą Ebro vandens telkinyje. Iš anksto norime visiems jiems padėkoti.

Kadangi visi po kelionės buvome pavargę, tai apie 21 val. visi nuėjome miegoti.

20151006_082137_HDR
Vaizdas pro viešbučio langą.

2015-10-06

Įvyko zonų traukimas. Burtai lėmė: A zona – Remigijus Pupelis ir Justas Barakauskas, B zona – Mantas Staškus ir Darius Grigaitis, C zona – Vilmantas Andziulevičius ir Augustas Šimukonis.

Zonų burtus traukė Darius Grigaitis.

20151006_130355

Visa LT delegacija su rėmėjų marškinėliais.

Vakare 18 valandą rinksimės į oficialų varžybų atidarymą, kuris vyks už 300 metrų nuo mūsų viešbučio.

Pasaulio čempionato atidarymas įvyko. Šioje vietoje reikėtų padėti tašką, bet liežuvis pats prašosi kažkam įgelti. Kam ? Organizatoriams. Taip, viskas įvyko, bet nesklandžiai, neorganizuotai ir nepunktualiai. Viskas.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA 20151006_210440 20151006_214838

2015-10-07

Dabar laukiame burtų traukimo, sužinosime kas kur žvejos ir laukia įtemptas trijų dienų maratonas.

2015-10-08 (antra varžybų diena)

Vakar varžybos prasidėjo 14 val. , nors turėjome startuoti viena valanda anksčiau. Vėl pakišo koją tas stebuklingas ispaniškas ,,punktualumas”.

Netrukus po starto, kaip įprasta Vilmantui ir Augustui užkibo karpis. Po to iki vakaro nei viena mūsų komanda neturėjo karpinių kibimų. Naktį Darius su Mantu pagavo kilograminę kuoją. Ryte neturėjome ką duoti svėrimui.

Nuo pat varžybų pradžios, tie kurie nevaržybauja, pasiskirstėme visose zonose ir stojome stebėti Ispanijos rinktinės. Tiesa pasakius nieko įpatingo pas ispanus nepamatėme, žvejoja jie labai paprastai, dugno nesimarkiruoja, valų neklipsuoja. o jaukus pasirinkę tokius kuriuos turi ir LT rinktinė.

Iki vakaro laikas prabėgo labai greitai, sunkiai spėjome pasišerti numatytas normas, nes stambus jaukinimas baigėsi 18.30 . Naktį pašėrimas vyko tik boiliais su kobromis,taip elgėsi daugelis komandų. Naktis prabėgo ramiai, tik neramina tas, kad mūsų kaimynai jau pradėjo gaudyti karpius, o mes vis laukiame ir atkakliai dirbame.

Dar naktį buvo priimtas sprendimas nuo ryto bandyti zigą.

Ryte Remigijus ir Justas pagavo vieną karpį, ką gi atsidarė jau dvi zonos.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA 20151007_192555_HDR 20151007_192621_HDR 20151007_192642_HDR

2015-10-09 (trečia diena)

Žvejojame, niekur mes iš čia nepabėgsime. Klausimų daugiau nei atsakymų. Ačiū Dievui įsismagino Remigijus su Justu A zonoje, tai šiek tiek tempia visos rinktinės rezultatą bendroje įskaitoje. C zonoje Vilmantas su Augustu turi dvi žuvis, bet šalia jų esantys prancūzai, zonos lyderiai, gaudo pastoviai. Kodėl ? B zona apskritai mistika, iš kairės pusės Mantui ir Dariui Serbija pagauna, iš dešinės Olandija irgi pagauna, o mes net kibimo nematėme. Kodėl ? Viską pas kaimynus matome, viską užuodžiame, gaudome ta pačia šėrimine baze, ant plauko irgi tas pats, plius išmėginta šimtai kombinacijų, nors tie kas čia dažniau žvejoja visi lig vieno tvirtina apie vieną ir tą patį masalą, jį bandome dažnai, bet rezultato nėra.  Mistika. Kodėl mistika ? Oi, oi, oi – galvoje košmaras.

Finišas rytoj (spalio 10 d.) 14 valandą (Lietuvos laiku 15 val.)

DSC00001 DSC00002 DSC00010 DSC00014 DSC00016 Kroatu sektorius

2015-10-10

Pasaulio čempionatas baigėsi. Lietuva bendroje įskaitoje (dalyvauja 24 šalys) 11 vietoje. Asmeninėje įskaitoje A zonoje Remigijus su Justu 6 vietoje, C zonoje Vilmantas su Augustu 8 vietoje, B zonoje Mantas su Dariumi 23 vietoje.

Dabar reikia pagerbti čempionus ir prizininkus bei ruoštis kelionei namo.

Viskas jau išanalizuota: kodėl, kas, kur, kaip, bet daugiau info bus kai būsime Lietuvoje.

135 atsakymai į “Pasaulio čempionatas, Ispanija, 2015 metai (2015-10-10)

1. sunys loja karavanas eina….vyrai ir rinktine pasiims, tai kas jiems atrodo geriausia sioms varzyboms. Cia ne ta vieta, kur drabstomasi purvais. Nebent svarbu paciam pries kazka pasisakyti.

2. Tipinis lietuvis,užuot palinkėjęs vyrams gero kibimo,purvais drabstai.Karpį,tikriausiai,tik nuotraukoje matei.

1. Ziurint is kaires I desine, pirmas labai gyli zona, ten daug samu kurie jum nervus pagadins, 2 zona paliginus coli, artima vaga. 3 zona sekli, greiciausiai bus reikalingi tolimi metimai. Tomai Dar vienas dalykas labai gerai stovus reikia isitvirtint! Pavydziu hebrai turetu buti vienas smagiausiu cempionatu! Geru ispudziu vyrai jum!

2. Jonai, čia vyrai susirinkę palaiko rinktinę, o ne vėjus rašo. Taip kad vėjams rašyti ir yra kitokių svetainių :) kurių aš čia neminėsiu, pagal tavo komentarą matosi, kad jas visas puikiai ir pats žinai, sėkmės tau žvejyboje proto bokšte.

3. Tikrai bus nelengva, Lietuvos rinktiniai linkiu sumanumo, rystingumo, greito sprendimo ir prie viso to stiprybes, Laikykites vyruciai!!! mes su jumis.

4. Remigijus su Justu – A zona – 6 sektorius
    Mantas su Darium – B zona – 15 sektorius
    Vilmantas su Augustu – C zona – 23 sektorius
    Info kolkas tik is facebook’o. Sektoriu isdestymo dar nerandu.

5. Kazaxai raso savo forume,kad kaimynai c zonoje pagavo 8 kg karpi….jauciu bus musiskiu pirma zuvis VALIOOOOO…

6. JO vilmantas atsidare turetu gerai sugaudyt krastas ju near to bombinimo zuvis pastoviai sukiosis!!!
    laikom kumscius!

7. as suprantu Ilgio, Punios….etc….varzybos yra daugmas vietines reiksmes, nu bet pasaulio cempionatas skaitosi juk auksciausia praba, bet info rast apie rezultatus paprastma mirtingajam sunkiau nei sunku…..na bet kaip bebutu Uz Lietuva! ir ypac uz Augusta!

8. Laukiam rytiniu rezultatu, netrukus turetu buti. Deja pas Lietuvius iki siol atsidare yra tik Vilmantas su Augustu. 1 karpis – 4.655 kg.

9. Sėkmės,broli Remigijau.Sėkmės,Justai.Ne medalis ar iškovota vieta svarbiausia,o tai,kiek širdies,jėgų ir darbo atiduota tam,kad būtumėte čia,Ispanijoje.

10. Mantai ir Dariau sekmes!Ne medalis iškovota vieta svarbiausi o kiek atiduosit širdies!
    Irgi turi atsidaryt!

11. Snekejau ka tik su Virgiu (Fanatikai). Jis kaip tik pas Remigiju sektoriuje, deja informacija klaidinga. Remigijus turi 1 karpi, nesverta, apie 8kg.

12. Skaitau, labai truksta siu metu rinktinei tikrojo Lietuvos karpininku trenerio. Kazkaip ne ta aura.

13. B zonoje keturiese saulius tomas darius mantas!visa para daro sprendimus niekaip neatsiriša! Nu svarbu viska vyrai atiduoda!
    Bus kai bus!

14. B zonai dabar spaudimas neįtikėtinas. Labai daug nuo jų priklauso kaip Lietuva atrodys lentelėje. Realiai nors viena žuvis šiuo metu (pagal vakarinius rezultatus) lietuvius į top 5 kilsteltų.
    Bet kokiu atveju palaikom ir nei žvyno

15. Justas, Remyga dirba , kaip arkliai. Traukit, vyrai tempkit, jau antri metai į jus akys nukrypusios. Manto sektorius nelabai dėkingas… bet viltys miršta paskutinės.

16. taktika Jusu zonoi B nedave jokio rezultato,ejgu nepakeisite jos kardinaliai,tai nieko ir nepagausite.Atrodo jau pilna pavizdziu,kad ant kuo kimba paprastoj zuklei ,tai visiskai nekimba per varzybas.Kol ne vielu keiskite taktika.

17. ar jus galovojat kad vafliai gaudo b zonoj
    ten visa rinktine dirba kad atsidarytu 12 zmoniu!!!
    100 variaciju
    nereikia mokyt

18. Zinoma, kad visas rinktines demesys i b sektoriu. Nereikia mokyt, ten musu geriausi. Kantrybes chebryte, pramus, tikiu.

19. Tomekai, aisku jau velu, bet gal reikejo isleisti Mariu su Aurimu i B sektoriu? Cia aisku tik pamastymai, esant toli nuo Jusu. Mums gali atrodyti visiskai klaidingai, nes esant salia geriau matosi. Ai, geriau nebekomentuosiu.

20. Daug lemia burtu traukimas. Pvz austrai, italai, amerikieciai viename sektoriuje po 100 kg turi , o kitu sektoriu neatidaro. Gaudo kaip visi o rez nulinis. Gal ten karpiu nera. Idomu butu kur nors pamatyti dugno reljefa. O siaip ziauriai idomi kova del 1os vietos.

21. nelaimejes pres kaimynini sektori sunku tiketis gero rezultato.Visem kaiminams pralaimeta visose zonose.

22. ar mantas ar darius
    ar aurimas ar marius b zonoje
    tomas su saulium sako kur mest ir kaip gaudyt vyrai tik vygdo ysakimus!!!!!
    tai koks ponai skirtumas kas!!
    jei nepatenkinti rezultatu keiskit kapitonus!!!

23. keitimas daromas tada kai komandos narys netenka samones ar jegu
    nebegali yvykdyti kapitonu nurodymu!!!!
    jei viska vykdo kaip sako niekas ner keiciamas!! nes noto niekas nepasikeis kas ta padarys!

24. Taigi cia tas pats yra kaip ir kases rinktineje: treneris ir Javtokui, ir Valanciunui duoda vienodus nurodymus, bet rezultatas dazniausiai tai skirtingas iseina :) vienareiksmiskai vakar reikejo keist bent viena nari ir diskusiju but jokiu negali.

25. Cia pati silpniausia kapitono vieta del keitimu. pas mus toks isitikinimas, kad keitimas blogis. keicia beveik visos rinktines ir tai yra normalu. bet koks keitimas inesa naujos energijos ir labai dazmai duoda rezultata. parašė:

Visos rinktines keicia. Pas mus toks isitikinimas, kad keitimas blogis. Visose sporto sakose vyksta keitimai ir labai daznai tai pasteisina, nes kiekvienas isejes inesa nauju ideju ir motyvacijos daugiau

26. Jums kompjuteriniai zmogeliukai gerai klavisus minkiti ir mokyti ka kaip reikia keisti ar daryti. Pajuskite savo kailyje ir suzinosite ka reiskia tokia situacija, kai negali zuvies pagauti nors kaimynai ir gaudo.

27. Pas mus jau taip iprasta, tokia musu tautele, visi kasio ekspertai, visu kitu galu irgi. Atsipalaiduokit viena kart, pazvelkit placiau…

28. Normaliai,vyrai paeme gan auksta vieta.Kai LKA gaudyti karpius varzybas prades rengt ne karpiu prileistuose ezeruose ar tvenkiniuose,o pvz. Kauno mariose,kur tu karpiu tikrai yra belenkiek,tik sugauti ne taip,kaip ten paminetuose yra aisku ko reik,tai ir per tokias varzybas bus aiskiau,ka daryt,norint prizines vietos

29. Rašai nesamones be presingo savaite sėdejau
    Viena jeli tuzika pagavau!
    Visi mokytojai ateikit y posėdi karpininku išklausysim!pjaunat

30. Sveikinu kolektyva su garbinga vieta! Saunuoliai visi! Tikiu, kid visi ideo 100% pastangu, atidave visas jegas..
    Laukiam ispudziu :)

31. Sveikinam rinktine!
    Kai su tokiu biudžetu manau padaryta maxy!jug net treniruotės ispanijoje nedarė del biudžeto pinigu!kur visos komandos sezona pražvejoje atitaike pašarus!!!!!
    Šaunuoliai viskas gerai!

32. Tomai ačiu kad tu atsiduodi savo gyvenima šiam sportui aktyviam!
    O rezultatas ateis manau tik rėmėju reikia!

33. Sveikinimai kolegoms, puiku. Net neabejoju, kad visi atidave save pilnumoj, pritruko trupucio sekmes, kurios neduos jokios treniruotes ir jokie stebuklingi pasarai. Laukiam sugryztant, bus idomu susitikti per meeta ir paklausyti ispudziu. Iki kito savaitgalio.

34. 11 pasaulyje, asmenines iskaitos 6 ir 8 vietos. Geras rezultatas. Zinoma visada norisi auksciausio rezultato, bet to siekia visu saliu rinktines. Vieniem labiau pasiseka, kitiem nelabai. Paziurek kurioj vietoje Pietu Afrikos rinktine likusi. Kitais metais busime pirmi:)

35. Visiems labai didelis aciu uz tai kad sekate kas vyksta pasaulio cempionate. Visus ispudzius ir isvadas surasysiu kai grisiu, bet dabar jau drasiai galiu teigti, kad remeju mes turime bet kartais pritruksta paprasciausios sekmes.

36. Visa nakti skaiciavau kas butu jeigu butu, bet tai tik teorija. Bet reali. Musu dabartinis pajegumas kazkur tarp 3-6 vietos. Galite primesti patys jei B zona sugaudytu panasiai kaip kiti musiskiai. Na bet tokia raksti B zonoje galejo gauti bet kas, bet gavome mes.

37. Tomai prižadėk mums karpininkams kol netapsi pasaulio čempionu su komanda lietuvos nepaliksi sito posto! Tu vertas pasaulio cempiono vardo tiek saves atidaves!

38. Pastangų daug, rezultatas, kaip rezultatas, Svarbu sudalyvauta, svarbu kažko išmokta, su tuo ir reikia pasveikinti. Sieksim aukštumų sekantį kartą.

39. Sveikinimai rinktinei, saunuoliai…O visiems niurzgantiems pasiulysiu patiems sudalyvauti varzybose, tada gal suprasit kas ten vyksta :)

1. Labai protingas komentaras.Dar pasiūlyk nepatenkintiems valdžia pabūt seimo nariais, nepatenkintais policija padirbt policininku, nepatenkintiems Lietuvos šaškių rinktinės žaidimu pažaist šaškėmis…Pats dalyvavęs nors vienose varžybose, kad toks kietas?

40. Lai keiciasi valdzia gal tada ka ir pasieksim <o taip sansu niera,taip kad visi suprantant kazkas is to daro pinigus <o jus tik kisat tos pinigus,ir is to kas,kad pabunat viesbuty,kuris ziaurus ,nera zodziu daugiau

41. Tai kur dalyvaut lietuvoje susimoki pinigus ir gaudai dėl blėkos!ar sumoki palei štuka ir pusė banko pajima organizatorius?
    Palyginus čia geriausia kur dar susimoko ir gali pakovot dėl pinigu ir garbės!

42. Nejuokinkit su tais pamokymais visi kovojo nuvažiave o rezultatas ar tu pirmas ar dešimtas ne olimpinė šaka!svarbu adrenalinas, kova , hobist.t. Susimoka žmonės eurus kad pakaifuotu!
    O jūsu stenėjimu dėl rezultatu niekam neidomu!
    Stenėkit sabotujuj su litru ant galvos!

43. Pakeiskit ta valdžia kas važinės ,organizuos,atsiduos visam šitam žaidimui!
    Renas tiek pinigu neturim kad atiduotu savo brangu laika!kas dar gali pakeist toma!
    Tu nebent linai ateik pakeisi! Vienintelis nebent
    gali stoti metam kad Tomas pailsėtu Vilmantas Andziulevičius! Daugiau nėra kam mano nuomone!ka mastot jūs?

44. Lai stoja kas nori ,vistiek auksciau nepakilsim,prie ko cia tas Vilmantas remia lai remia,yra ir be jo dauk normaliu zmoniu,kas galetu vaduovauti,jei rezultatu nera ,kazkas turi atsakyti,kaip ir visose sportuose galvos lekia trenerem,it tt. taip kad laikas pamastyti,apie tai………..

45. Chebra, ko gero adresus supainiojot – čia ne Delfi portalas, kur visi demonstruoja savo virtualių kiaušinių didumą, būdami ir politikos, ir krepšinio (dabar jau ir futbolo), specialistais. Neįtikėtina, kiek karpinės žūklės asų ir kritikų atsirado, ko gero kitais metais FIPS atrankai LKA turės Kauno marias nuomotis, kad jūs, visi specialistai, sutilptumėt 😉 Bet gi pavasarį pasirodys, kad tik virtualūs kiaušiukai yra dideli, o realybėje – riešutukai… Ir vėl tos pačios 10 komandų kovos dėl teisės atstovauti Lietuvą pasaulyje. O ir ačiū dievui, kad tie patys kovos ir tie patys dalyvaus – daugiametę varžybinę patirtį turintis karpininkas nemyža į batą, kai aplinkui kitos komandos pagauna, o dirba dar daugiau, siekdamas rezultato. Pritariu daugeliui, pasisakiusių – Tomas geriausias kapitonas šiuo metu. Ir dėl 100% atsidavimo reikalui, ir dėl tos pačios varžybinės patirties. O 11 vieta, t.y. vidurys mūsų rinktinei – solidus ir sveikintinas rezultatas. Gerokai stipresnės, solidesnės, turtingesnės ir keleriopai didesnę patirtį turinčios komandos liko už mūsų. Tai reiškia, kad taktika buvo pasirinkta teisingai. Per šį čempionatą liūdino vienintelis dalykas iš mūsiškių pusės – informavimas, kas ir kaip vyksta. Cituoju VISĄ atidarymo ceremonijos reportažą: “Pasaulio čempionato atidarymas įvyko. Šioje vietoje reikėtų padėti tašką, bet liežuvis pats prašosi kažkam įgelti. Kam? Organizatoriams. Taip, viskas įvyko, bet nesklandžiai, neorganizuotai ir nepunktualiai. Viskas.”. C’mon, kas čia??? Kodėl mes, savo rinktinės fanai, informacijos apie rezultatus ir varžybų eigą turime googlinti kituose puslapiuose: rezultatų lapai pas rusus, priekaištai mūsų “šnipams” – olandų FB profiliuose ir pan. Anglai net selfie video kėlė į Facebooką su kiekvienos dienos pasakojimais… Nežinau, ar per svarbiausią metų renginį, kai LKA rėmėjų informacija gali pasiekti didžiausią auditoriją, verta savo skaitytoją versti informacijos ieškotis visur kitur, tik ne Laukarpy.

46. Tai gal Jurgiuk reikėjo su rinktine nuvažiuot į varžybas ir ten tai jau butum jas pilnai mums nušvietęs visą eigą…..ir dar- mažu į savo gi jau tuos kiaušiukus pažiūrėk,kažin ar ten tik nebus riešutukai……chi,chi,chi

47. Esu lka 3 etapu žiurovas! Visada begalo ydomi kova iki galo!ydomu ar kitais metais taps kokia komanda du kartus lietuvos čempionai!
    Tomai nenuleisk ranku! Vaisius dar turi atsirast!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.