Tomas Būdas

Karpininkų asociacijos prezidentas

ITALIJA – TRENIRUOTĖ
Graži šalis ta Italija. Na, o koks ,,biesas“ mus nešė į tą ,,galerą“ dauguma puikiai žino. Kodėl taip negražiai atsiliepiau ? Ogi todėl , kad aš noriu ten pastoviai gyventi, grožėtis kalnų peizažu kiekvieną dieną ir turėti pastovias savo žūklavietes. Labai nesinorėjo iš ten išvažiuoti.

Didelis AČIŪ Karpininkų asociacijos rėmėjams: UAB ,,Paliūtis“, ,,PROS“, ,,SAMET“, ,,ROMADA“, ,,TORES“, ,,GRAND CARGO, ,,DEEPEX“, ,,FANATIKAI“, rinktinės nariui Mindaugui Bartkui (SIPRAK komanda). Dėka šių rėmėjų šiemet mes sugebėjome padaryti treniruotę tame ežere, kuriame vyks FIPSed pasaulio čempionatas.

Treniruotė – žūklė, Lietuvos karpininkų rinktinės nuomone buvo sėkminga, na o pasaulio čempionate mėginsime padaryti viską kas įmanoma. Rėmėjų iškelta kertelė – pakliūti į dešimtuką geriausių pasaulyje komandų. Viso Italijoje startuos 66 komandos iš 22 valstybių . Puikiai suvokiame, kad treniruotė tai dar ne rodiklis, nes per varžybas, kai būna didelis presingas, karpiai pasidaro daug atsargesni ir suvilioti juos nebus taip lengva, o ir stiprūs konkurentai neleis lengvai to padaryti.
Didesnio straipsnio apie treniruotę Italijoje neparašysiu dėl laiko stokos, nes rugpjūčio gale jau vėl sparnus kelsime Italijon, o iki to laiko reikia paruošti daug namų darbų.

O jei trumpai- kelionė buvo sunki: autobusiukas – ,,gaidys“ (taupėme rėmėjų pinigėlius) nė velnio netraukia, kalnuose su priekaba tikra katostrofa. Norėdami greičiau ataušinti variklį, šildymą įjungdavome visur kur tik įmanoma, net autobusiuko grindyse, nuo jų pastoviai kaito padai, o ,,kobros“ po tokio karščio išsilydė. Važiuodami pirmyn, kažkur Lenkijos ,,idealiuose“ keliuose, pametėme priekabos numerius. Teko juos suklastoti :) .
Kas liečia pačią žūklę, tai viskas gerai, per tris dienas prigaudėme virš pusės tonos karpių nuo 3 iki 11 kg. Viso apie 160 vnt. Daugiausiai apie 70 karpių pagavo Rimvydas Bareika ir Ruslanas Kotelnikovas(Grand Pro Carpius). Remigijus Rupeika ir Mindaugas Bartkus (Siprak) kankinosi su neįveikiama kliūtimi,bet vistiek sugebėjo iškelti padorų skaičių žuvies, tiesa pasakius kliūties problemos mes neišprendėme, viliamės, kad Lietuvos rinktinei neišpuls tie sektoriai. Saulius Navickis, Arvydas Eizitavičius (Studento Koma) ir aš su Zbynia gaudėme, bet ne tiek kiek pirmasis paminėtas dvejetas. Jaukai ir masalai – ,,RENMAR“ ir ,,DEEPEX“.
Pridariau daug nuotraukų (apie 400), bet dėl vietos stokos visų jų parodyti negalėsime. Yra keletas foto iš PAR komandos sektoriaus- vaizdelis pas juos idealus.
Online reportažus iš pasaulio čempionato rašys Jurgis Gudauskas(EVIL), taip kad sekite ,,laukarpio“ titulinį puslapį rugpjūčio 29 – rugsėjo 2 dienomis.

Italija- treniruotė

001.JPG - 002.JPG - 003.JPG - 004.JPG - 005.JPG - 006.JPG - 007.JPG - 008.JPG - 009.JPG - 010.JPG - 011.JPG - 012.JPG - 013.JPG - 014.JPG - 015.JPG - 016.JPG - 017.JPG - 018.JPG - 019.JPG - 020.JPG - 021.JPG - 022.JPG - 023.JPG - 024.JPG - 025.JPG - 026.JPG - 027.JPG - 028.JPG - 029.JPG - 030.JPG - 031.JPG - 032.JPG - 033.JPG - 034.JPG - 035.JPG - 036.JPG -