Rėmėjai:

Jurgis (Evil) iš Italijos

Vėsus rytas. Nuotaika gera, nes visos problemos su transportu jau praeityje ir šiandien galime užsiimti tuo, dėl ko čia ir atvažiavom. Besiruošdami jau kempinge gaunam žinią, kad atsidarė Olego ir Zbignevo komanda. Jis pagavo nediduką, tačiau PIRMĄ Lietuvos karpį – 2,75 kg. Žinant, kad vakar diena buvo negausi žuvimis visoms komandos, darėme prielaidą, kad užimsim ne žemą poziciją. Kraunamės daiktus ir lekiam į ežerą. Kelias vingiuotas, per kalnus. Ir… dabar vėl prasideda pasakojimas apie autobusiuką… Jis ima ir sustoja viduryje stataus kalnų kelio. Keikiamės taip garsiai, kad net Romoje turbūt išgirdo. Variklis užgęso ir nebenori užsivesti. Kapotas atidarytas, avariniai įjungti, Tomas su Remigijum prakaituoja aiškindamiesi gedimą, o mes su Mindaugu imamės nerealaus darbo. Užsivilkę ryškias liemenes, kurias privalome dėvėti varžybose, stojam ant kelio. Mindaugas stabdo mašinas apačioje, o aš – aukščiau sugedusios mašinos. Nors matomumas prastas ir kalnas status, sunkvežimiai čia laksto nemažais greičiais ir tikrai nesinorėtų kokios „fūros“ su apelsinais, nusivertusios nuo kalnų dėl mūsų kaltės. Po pusvalandžio mašina užsiveda. Nuvažiuojame į artimiausią aikštelę ir galutinai susitvarkome mašiną. Deja, kai atvažiuojame prie ežero į vietoje įrengtą susirinkimų ir organizatorių biurą, sustojame ir jau užgęstame visam laikui. Autobusiukas mirė… Palieku Tomą, Mindaugą ir Remigijų spardyti busiuko padangų ir užsimetęs kuprinę keliauju per sektorius. Aišku, keliauju nežinodamas situacijos, nes dėl gedimo praleidau į kapitonų susirinkimą. Tik atėjus prie ežero pasiekia džiugi žinia per raciją – Saulius ir Arvydas turi 4,7 kg karpioką. Jau linksmiau! Keliauju per sektorius, stebiu, domiuosi, bendrauju. Duomenys apie laimikius labai skurdūs – net teisėjai nelabai ką žino. Aišku tik viena – kaip ir visose varžybose, labiausiai dirba kraštiniai zonų sektoriai. A1, kroatų sektorius jau turėjo 13 žuvų, prancūzai, B1 sektorius, jau su 12 dvikilinių „buratinų“, Rusai, C22 sektoriuje 10 karpių irgi surankioję. Visos kitos komandos turėjo po vieną karpį per visus sektorius arba sėdėjo iš viso tuščiai. Pasiryžtu apeiti ežerą. Juokingai skamba, tačiau tam tikrai reikia ryžto – ežeriukas nemažas, saulė kepina, termometras šešėlyje rodo 31 laipsnį. Musiškiai, kaip ir visos komandos, dirba išsijuosę: jaukina, permetinėja, strateguoja. Prakaitai pas visus žliaugia upeliais. Mineralinio buteliai keičia vienas kitą ir prie visų sektorių auga tuščių „bambalių“ krūvos. Keliauju pro komandas, ilgiau stabdeldamas prie mūsiškių ir prie komandų, kurios pagauna žuvies. Kiekviena smulkmena svarbi. Ką pamatau, raportuoju vyrams per raciją. Smagiausia, kad vos ne kas trečiame sektoriuje sėdi savotiški „draugai“. Stebiuosi, kad per 20 metų po Tarybų Sąjungos subyrėjimo solidarumas nedingęs ir su rusais, ukrainiečiais, moldavais, latviais ir kazachais bendrauji tarsi su seniai nematytais bičiuliais. Visi šneka tą patį – tuoj tuoj, jau prasidės. Iš Tomo, kurį draugiški rumunai nutempė į autoservisą, sulaukiu nekokių žinių. Autobusiuką reiks palikti vienai ar net dviems dienoms. Ir tik tada italų meistrai galės pasakyti, ką reikia remontuoti. Papuolėm… Dar bandom kažką derint su meistrais. Aš jiems skambinu ir šneku angliškai, Tomas stovėdamas servise įrodinėje autobusiuko būtinumą itališkais gestais. Deja, nieko pakeisti nepavyksta ir komanda lieka be mašinos. Tai gerokai sujaukia mūsų planus – tokiame karštyje dar sugebėsime pavaikščioti per sektorius, tačiau juk reikia komandoms ir vandens atvežt, ir maisto, o ir grįžt į kempingą vakare reiks. Tačiau šias problemas paliekam vakarui, dabar reikia surinkti kuo daugiau informacijos apie varžovus. Be to, Tomas, mūsų taktikasi ir strategas, vos spėja su visomis mūsų komandomis apsitarti, padiskutuoti, pasiklausinėti. Remigijus dar spėja čia pat, prie paliktos priekabos, rytojaus jaukų papildymui ir kanapes išvirti. Jaukų papildymas – komandų kapitonų susitarimu nustatytas laikas, kai vieną kartą varžybų metu komandoms galima atvežti jaukų, masalų ar skystų atraktorių. Tai darysime trečiadienį, 9-10 val. iš ryto. Tuo pat metu planuojame daryti komandų keitimą – kas bus mažiausiai pagavę po šios nakties, turės užleisti vietą Mindaugui ir Rimvydui. Suku antrą ratą per sektorius – tai vienur, tai kitur tenka stebėti akrobatinius karpių traukimo triukus. Patikėkit, tie vieliniai bordiūrai sukelia daugybė problemų. Pietų Afrikos komanda, žvejojusi A zonoje, iš 9 kibimų sugebėjo ištraukti tik 3 žuvis. Prancūzai B1 sektoriuje prigaudė vienodų „buratinų“. Toks vaizdas, kad ant jų jaukų sugulė dvikilinių karpiokų būrys. Visos komandos šeria kaip išprotėję. Rimvydas stebėjo vakarinį Italijos užšėrimą – „spodinimas“ truko net 1 val. 40 minučių. Kitos komandos atsiliko ne ką mažiau. Sausas pašaras į ežerą keliauja šimtais kilogramų – nėra minutės, kai į ežerą neskristų raketos ar jauko rutuliai. Kai kurios komandos gaudo ant zig-rig sistemų. Kadangi pagal taisykles negalima naudoti plūdžių, o visi žvejoja 7-9 metrų gyliuose, masalą be plūdės iškelti gana sunku. Vakarėjant per visą ežerą nuvilnija neeilinė žinia – Prancūzijos ir Graikijos komandos pagalvo po amūrą: vienas 17 kg, o kitas – 18 kg. Va čia tai laimikiai! Iki tol kelios komandos buvo pagavę buratininių amūriukų, tačiau čia jau neeilinės žuvys. Jau temstant Arvydo ir Sauliaus komandai nutrūksta karpis. Neliūdim – reiškia žuvis jau atėjo! Sutemus keturiese keliaujam nuo ežero į organizatorių “biurą”, kur mūsų laukia taksi, kuris nuveš mus į kempingą. Pakeliui jau tamsoje laukuose pasiskiname kukurūzų burbuolių. Teatleidžia mums ūkininkas, tačiau mums jų labai reiks rytojaus žūklei. Dabar jau sėdime prie savo namuko po lietuviškai itališkos vakarienės – spagečių su pieniškomis dešrelėmis. Vyrai lukštenka kukurūzų burbuoles ir ruošiasi jas virti. Aš rašau straipsnį. Kalbame telefonu su komandomis: Olegas ir Zbignevas pagavo 7 kilogramų karpį (svoris iš akies, dar nesvertas). Ir svarbiasia, atsidarė mūsų A sektorius! Rimvydas ir Ruslanas ištraukė 4,4 kg karpį. Tai tikrai keičia mūsų pozicijas lentelėje, nes visos Lietuvos komandos turi laimikius. Nežinantiems taisyklių: jei gaudo tik viena iš trijų komandų, ji lentelėje niekada nebus aukščiau tos, kuriuos visos komandos yra pagavę, kad ir gerokai mažiau žuvies. Taigi, programam minimum jau įvykdyta. Prie nuotraukų prisegu antradienio 17 val. rezultatus. Itališku stiliumi 21 val. rezultatai ko gero buvo paskelbti 22 valandą, kurios mes prie ežero jau nesulaukėme. Aišku, šie rezultatai rytoj jau bus gerokai pasikeitę. Tikimės, kad į gerąją pusę… Pabaigai žinutė karpininkams sportininkams. Rumunija patvirtino, kad kitąmet FIPSed varžybos vyks garsiojoje Radutoje. Ruoškitės atrankai!

www.zvejokliai.lt

Italija- antra diena
IMG_2928.jpg - IMG_2930.jpg - IMG_2931.jpg - IMG_2932.jpg - IMG_2933.jpg - IMG_2934.jpg - IMG_2935.jpg - IMG_2936.jpg - IMG_2938.jpg - IMG_2939.jpg - IMG_2940.jpg - IMG_2941.jpg - IMG_2942.jpg - IMG_2943.jpg - IMG_2945.jpg - IMG_2951.jpg - IMG_2952.jpg - IMG_2953.jpg - IMG_2954.jpg - IMG_2955.jpg - IMG_2956.jpg - IMG_2957.jpg - IMG_2958.jpg - IMG_2959.jpg - IMG_2960.jpg - IMG_2966.jpg -